QPro Feedback on palautejärjestelmä, joka on integroitavissa HaiPro-järjestelmän yhteyteen, jolloin voidaan hyödyntää HaiPron käyttäjätunnistusta ja organisaatiotietoja, sekä käsittelyprosessia. Järjestelmällä voidaan kerätä ja luokitella esimerkiksi asiakas- tai potilaspalautetta. Palautteista tuotetaan reaaliaikaisia raportteja eri organisaatiotasoille automaattisesti.
- Vastaaminen Web-lomakkeella, käyttäen suojattua HTTPS-protokollaa.
- Palautelomakkeella organisaatiovalinta rajattavissa mille tahansa organisaatiotasolle käynnistyslinkin avulla, integroitavissa HaiPron organisaatiotietoihin, ei vaadi erillistä ylläpitoa.
- Kysymykset määriteltävissä organisaatiotasoittain (kaikille yhteiset, tulosyksikön omat).
- Palautteita voidaan tarkastella organisaatiotasoittain ja ohjata halutulla tavalla, esim. suoraan yksiköihin.
- Haluttaessa järjestelmä lähettää tiedon saapuneesta palautteesta sähköpostitse määritellylle käsittelijälle. Jos erikseen ei muuta määritellä, järjestelmä hyödyntää HaiPron käsittelijätietoja, jolloin erillistä käsittelijätietojen ylläpitoa ei tarvita.
- Paperilomakkeilla tulleet palautteet voidaan syöttää järjestelmään, järjestelmä tunnistaa automaattisesti syötetäänkö palaute organisaation omasta verkosta.